Quote (Keyweb):
"Nach einem ellenlangen Gespräch musste mir die Dame vom Support leider mitteilen
dass sie an die Technik nur mit der Anschlussnummer eines betroffenen Teilnehmers
eine Anfrage öffnen kann, es ist nicht möglich direkt eine Anfrage an die Technik
dort zu schreiben
Könnten sie den betreffenden User im Forum bitten, ob er eventuell bie Verizon
direkt sich melden könnte und da eine Anfrage zwecks den betreffenden IPs öffnen könnte?"
Translation:
"After a long chat, the women from the support told me, that she can only open
a ticket for the technicians with the access-number of the affected attendee,
it is impossible to make a request to the technician there directly 
Could you ask the affected user in the forum, if he could address
himself directly to Verizon to open a request related to the affected IPs?"
So could you please inform Verizon about your problem with that reference, Dave?
You may do the same Zyx.
Sincerly,
-Sven
EDIT: I'll be away for the next 1 1/2 weeks, but I try to use some time at the weekend to be
online here.