nothing till they get the planetary building interface right : in late game the list is clogged with wonders so you have to : Scroll down, select, build, scroll down select buiild....... Tedious boring and unecessary Make build x factories buttons and/or real planetary governors.
erasermk2
yeah i can see it is much fun to build late in the game: Scroll down select factory , build it, scroll down select factory build it, scroll down select.... ARGH Another option would be to be allowed to build 10 buildings at a time: I suggest to improve the building interface by allowing the player to 1)Select the Colonybuilding (i.e. factories) 2)Enter how many factories to build (or a percentage of free building space if you like). 3)Furthermor
I hereby ask for a true planetary governor who will not only upgrade buildings but also build facilities. Nice would be choice like a "tech-governor" orientated governor "economic governor" and so on. A default choice that all new colony ships appoint a default governor would be even better. At the moment i really dread colonising a lot of planets because always when i land i have to select the facilities tu build. Especially
then i want one
Can i activate a "true" planetary governor who decides which buildings to build on his own and not only upgrades ?
In englische Version Umwandeln / to change your version to an English version (if there is any interest i can translate it to english) Na toll ich sehe grade der 1.1 Beta patch wandelt alles sowieso in englisch um. Die Patches dannach sollen wieder deutsche übersetzung einführen (oh graus) daher wird die Anleitung vielleicht doch einige intressieren 0) Alles auf eigene Gefahr und ohne Gewähr (!) Wer wichtige daten nicht sicher is
In englische Version Umwandeln / to change your version to an English version (if there is any interest i can translate it to english) Na toll ich sehe grade der 1.1 Beta patch wandelt alles sowieso in englisch um. Die Patches dannach sollen wieder deutsche übersetzung einführen (oh graus) daher wird die Anleitung vielleicht doch einige intressieren 0) Alles auf eigene Gefahr und ohne Gewähr (!) Wer wichtige daten nicht siche
In englische Version Umwandeln / to change your version to an English version (if there is any interest i can translate it to english) Na toll ich sehe grade der 1.1 Beta patch wandelt alles sowieso in englisch um. Die Patches dannach sollen wieder deutsche übersetzung einführen (oh graus) daher wird die Anleitung vielleicht doch einige intressieren 0) Alles auf eigene Gefahr und ohne Gewähr (!) Wer wichtige daten nicht sicher ist sowieso "unklug" Da das alleinige dei
Man müsste eigentlich die deutsche version in eine komplett englische umwandeln können indem man sie bei stardock neu runterlädt.....probiere das grade aus. Achtet darauf dass ihr euch bei Gal Civ 2 mit selben daten anmeldet wie bei Stardock (online download service der entwickler von Gal-Civ2)
1)Ganz normal anmelden mit serial usw... 2)Deutsches Gal Civ deinstallieren 3)Dann bei Stardock anmelden selbe e-mail selben namen usw. verwenden 4)Bei Stardock einfach neu runterladen 5) Hoffen dass das dann die englische Version ist (Ich probiere es grade aus und poste dann ein update wenns fertig ist:) <img src="smiles/Wink.gif" border